STS Queen

Alltså igår skrattade jag som en galning, jag skrattade så att jag fick kramp i magen och tårarna rann nerför kinderna. Jag kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket sist och än mindre ensam vid datorn. Jamen vad var det som var så förbannat roligt då undrar ni kanske ? Jo eftersom jag är otroligt sen med allting (har inte ens Facebook ) så hade jag totalt missat STSanders eller Santeri Ojala som den talangfulla mannen från Finland heter och ser ut så här.

 

Hans verk är bland det mest briljanta och komiska skapelser jag sett sedan jag konfirmerades. Han tar helt enkelt artisters videor och lägger på ny sång och egen musik, och han gör det otäckt BRA !!.

 

Alltså vissa solo-shredar låter ju förjävligt men det är ju det som är det komiska i kråksången. Att se Jake E Lee spela söndrigt och illa medans Ozzy springer runt och klappar händerna är fantastiskt roligt om ni frågar mig. Men det är ändå Band-shredssen som är bäst. Gå bums in på stsanders.com

och läska er men kolla först på smakprovet här först..... Mycket nöje !

 

 


Kommentarer
Postat av: SinSisters

sv: Nice! det tackar vi för :) värt ett besök.

2010-05-04 @ 11:40:27
URL: http://sinsisters.blogg.se/
Postat av: Mr.MASA

HAHA. Klockren video!!

2010-05-04 @ 17:18:24
URL: http://masa91.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Naw, men alla bloggar är fan välkomna. Hatar alla rosa modebloggar ändå :P

2010-05-04 @ 17:49:53
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0