Muntergök !

Trevlig Lördag på er alla hårdpoppare nu har jag gjort allt som jag planerat och tänker därför belöna mig med en stänkare eller två. Sitter just nu och spisar Annihilators vax Alice in hell och känner att jag inom snar framtid kommer att ägna ett inlägg åt detta fantastiska vax, ska bli ett sant nöje att se dom live på Rockweekend i sommar. Men nog om detta för en stund nu är det Lördag och muntert värre i huset så med ett glatt ”Skål Tamejfan” så önskar jag eder en fortsatt trevlig kväll samt slänger in min nya idol Santeri Ojalas version av Kiss , dvs Piss med biten I Will Never Go To School... Where's the camera ? Oh my... MO HA HAHA HA HA AH AH AH HA HA.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0