Monsterman !

Helgen har passerat och jag sitter återigen på min plats här på min praktikplats och förundras över mina talangfulla kollegor som trollar med webben och det är inte konstigt att större delen av Sveriges artister väljer att kontraktera dessa herrar när de ska ha sin digitala plats på nätet. Själv tillför jag ”Sales and marketing” och en rejäl dos hårdrock till denna arbetsplats. Fick alldeles nyss ett par nya hörlurar eftersom de gamla läckte för mycket ljud och min musiksmak inte riktigt faller alla på läppen här inne..*hirr hirr hirr*... Jag skulle ju göra underhåll på min fastighet i helgen men så blev icke fallet, varför göra något som du kan skjuta fram till nästa helg istället ?!?!

 

Jag lyssnar just nu alldeles ohälsosamt mycket på Accept och eftersom jag är känd för att kunna nöta samma låtar om och om igen så har Accepts Russian Roulette-vax gått på repeat hela helgen och låten Monsterman har centrifugerats grundlig, duktigt och rejält. SATAN vilken bra låt och den gör mig på ett strålande humör. Efter regn kommer solsken !

 


Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; haha a desamma, är lite seg men då för jag önska en bra vecka ist! ;p

2010-05-31 @ 20:45:41
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Nice med Accept! Jag föredrar skivorna innan Russion Roulette, men även den har sina höjdpunkter. Rock on! \m/

2010-05-31 @ 21:18:46
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Kan man verkligen lyssna ohälsosamt mycket på Accept?

2010-06-01 @ 09:57:51
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0