Ozzy, H.E.A.T och Guns n Roses

Det är lille-Lördag idag och alltså var det lille-Fredag igår som min druckne kamrat uttryckte det så fint när han kom lunkandes på trottoaren med rödsprängda ögon i morse. Men då är han ung och har bara sig själv att tänka på så det är lika bra han passar på att fira lille-Fredagar medans han orkar som jag då vis av ålder och erfarenhet proklamerade för honom. Någon som har firat det mesta och dessutom i ohyggligt långa perioder är ju Ozzy Osbourne och därför har även forskarna börjat att intressera sig för denna ”livsnjutare” och skall därför kartlägga hans genetiska kod för att kolla hur han har överlevt. Mitt råd är att kolla Keith Richards och Lemmy också när dom ändå är i farten.

 

Sen läste jag att H.E.A.T söker ny sångare efter ett gemensamt beslut att Kenny Leckermos privatliv gör att gruppen inte kan satsa så mycket som dom vill. Synd att man inte kan sjunga för då hade man kunnat gjort anspråk på platsen ,arbetslös som man är.

 

Sist men inte minst så vill jag avsluta helt enligt tv-nyheternas regelbok med något gulligt eller roligt, i detta fall roligt. Och det är Guns n Roses keyboardist Chris Pitman som gör ett fantastiskt komiskt fall på deras konsert i Moskva.... Varför är det så roligt med folk som ramlar ?

 


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

back in the days var fan guld, undrar om man kan få tag i den idag ngnstans? :D

2010-06-16 @ 15:18:58
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Cici

Haha, Keith borde definitivt inte vara vid liv ännu :D

2010-06-17 @ 11:27:43
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Jag recenserade Ozzy´s senaste igår!

2010-06-27 @ 18:54:57
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0