Born To Raise Hell ?

Idag börjar ett nytt kapitel i livet, idag är början på resten av mitt liv. Livet är just nu som ett oskrivet blad och det är faktiskt spännande att veta att det är så, men som den musiker jag är så vill jag ha ett "soundtrack of the day" och för att ta mig tillbaka till nådens år 1996 så känns det som att Motörheads Born To Raise Hell blir det självklara valet. 1996 var förra gången som livet var ett oskrivet blad men som sagt nu är det dags igen....


"Listen up here, i'll make it quite clear
I'm gonna put some boogie in your ear
Shake and bop, dont you stop
Dance like a maniac until you drop
I dont mind , i dont mind
I can run a razor right up your spine
What are you waiting for
What do you think you were created for

Show us you care, show us you dare
You dont know what happened, not if you weren't there

Born to raise hell, born to raise hell
We know how to do it and we do it real well
Born to raise hell, born to raise hell
Voodo medecine, cast my spell
Born to raise hell, born to raise hell
Play that guitar just like ringin' a bell
Take it or leave it."



Kommentarer
Postat av: Grodan

Grym låt med världens bästa band :D



sv: tack!

2010-06-02 @ 16:49:30
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Micke

sv:

Ja, det gäller att behandla dem väl. :-)

2010-06-02 @ 23:59:32
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0