Yster & Munter \m/

Thank God For The Weekend som det så fräsigt heter på utrikiska men jag kan inte annat än stämma in och hålla med. Var jag svårmodig och speglade en aggresion och ilska i förra inlägget så är det tvärtom med detta inlägg. Yster, munter och kvittrande som en drillsnäppa är status på humöret just nu. Då vet jag att några av er som läser denna i övrigt ganska skapliga hårdrocksblogg undrar varför jag är en muntergök ?. För det första så är det för kärleken , för det andra så är det för att det är helg, för det tredje så är det för att jag fick ett glädjande besked på kneget. Allt detta skall naturligtvis firas och det har det gjorts med chips, dip och läskeblask eftersom jag har mina "Crazy Babies" i tvenne veckor och då blir det inget sprattelvatten eller andra rusdrycker. Vuxendrycken får vänta en vecka till. Dagens och hela helgens melodi för den delen blir såklart den trallvänliga och tillika den alltid så upplyftande biten " The Impression That i Get " med det Amerikanska skacorebandet "The Mighty Mighty Bosstones" som broder Belsebubby var så vänlig att introducera för mig en kulen höstkväll för ca ett år sedan och som sedan har gått varm i mitt enkla hushåll. Så håll i hatten och gläds er med denna eminenta bit/låt och höj gärna en bägare för mig i helgen ;o) ROCK ON och Trevlig Helg !!


Kommentarer
Postat av: East

Tummen upp för dig broder

2010-12-04 @ 10:17:14
Postat av: Grimgoth

Härligt att läsa att du är på topp.

2010-12-04 @ 12:19:59
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Fred

Skall höja bägaren och ropa ditt namn ut över nejderna!

2010-12-04 @ 12:45:46
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Anonym

höjer glögg-bägaren...Gött!

TC och ha en nice lördag =)

2010-12-04 @ 19:22:40
URL: http://diagnospts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0