Bret Michaels Kranar Ford.

Jag ska inte klaga på kylan idag även om jag skulle kunna skriva spaltmeter om hur mycket jag avskyr den. Hittade en reklamsnutt som var ganska fyndig med Bret Michaels från Poison där han gör reklam för MyFord Touch navigeringsystem. Men en sak är då säker att en Ford kommer jag då aldrig att köpa mer i hela mitt liv för rassligare bilar är svårt att hitta. Känner typ INGEN som har varit nöjd med sin Ford och då pratar vi ändå om nya bilar och inga gamla Granador. Kan bara vara Mustangen som är bra för den har jag dock inte hört några klagomål om. Men här är reklamfilmen för er som är nyfikna ...Själv säger jag bara "Unskinny Bop" och går och packar väskan.


Kommentarer
Postat av: radiogirl

Bret Michaels i en Ford?! Vad kan man säga? Töntigare man & bil får man ju leta efter!! Vilken frisk människa vill ha Bret? Eller en Ford ??

2010-12-15 @ 18:59:16
URL: http://www.radiogirl500.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0