Hög standard...

Ohoj !! Ztizzebloggen är kanske inte världens bäst uppdaterade hårdrocksblogg för tillfället och det beror helt på att jag har fått ett nytt jobb och just nu går en utbildning. Den tar knäcken på mig och jag är helt sonika rädd för allt vad datorer är när jag kommer hem på kvällarna. …..... MEN nu sitter jag här med en kall och vill för er förtälja att jag ska spela med ZEBULON på endagsfestivalen RPN imorgon Lördag 21/8. Vi headlinear och kommer sätta en hög standard …. ROCK ON & TREVLIG HELG !!!


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Jag besöker så fort du skriver nått, det kan du skriva upp :D

2010-08-21 @ 11:32:17
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Malin

Vicket röj det blev när ni intog scenen!!!!!

2010-08-23 @ 10:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0