"Aces Up My Sleeve - The Collection"

Jobb, jobb och jobb.... slit och släp.... när man inte har något jobb så vill man ha ett jobb och när man har ett jobb ja då vill man vara ledig. Nåväl man ska väl inte klaga utan vackert rätta in sig i ledet och jobba på tills man stupar. Nog tjatat om det , jag gick igenom mina cd-skivor i helgen och förundrades över hur många samlingsskivor med Motörhead jag har i min ägo.

 

Det är i princip samma låtar på alla skivor och därför blev jag förvånad när jag läste att Motörhead ska släppa ännu en samling med namnet Aces Up My Sleeve. När jag sedan såg vilka låtar som skulle vara med på skivan så förstod jag ingenting... Det är ju i princip samma låtar som på alla andra samlingsskivor som har släppts under årens gång.... Men redigt omslag är det i alla fall.

01. Ace Of Spades (album version)
02. Bomber
03. Iron Fist
04. Leaving Here
05. Killed By Death
06. Louie Louie
07. Stay Clean (album version)
08. Overkill
09. Please Don't Touch
10. Dead Men Tell No Tales (album version)
11. The Chase Is Better Than The Catch (album version)
12. Eat The Rich (album version)
13. I Got Mine (album version)
14. Nothing Up My Sleeve
15. Heart Of Stone
16. Motörhead (Live)
17. Damage Case (album version)
18. (We Are) The Roadcrew (album version)
19. Shine
20. Iron Horse / Born To Lose (live)


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Denna ser jag fram i mot och läste om den med så klart.

Grattis till jobbet med!



sv:

Tackar!

Detsamma!

2010-08-30 @ 20:49:06
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0